"نویـن‌ سـاب"

"نویـن‌ سـاب"

ایجاد تغییرات دلخواه در ذهن، جسم و زندگی با گوش کردن به موسیقی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 16
  • بازدید کل : 8453

همه چیز در باره سابلیمینالهای نوین ساب


از انجام دادن تکنیکهای قانون جذب خسته شدی؟


دوست داری آموزشهای قانون جذب و کنترل ذهن، به صورت خودبخودی و بدون زحمت وارد ذهن ناخودآگاهت بشن؟


میخوام راحتترین روش کاملا علمی و تست شده برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه رو به تو معرفی کنم.


روشی موثر از جنس هیپنوتیزم اما خیلی راحتتر و ارزانتر از هیپنوتیزم .


در این روش دستورات و تلقینات دلخواه تو ،از طریق گوش دادن به موسیقی وارد ذهن ناخوادگاه تو میشن

 

سابلیمینال چیه؟

ذهن ما از دو قسمت تشکیل شده ، ذهن خوداگاه (یا منطق ) و ذهن ناخوداگاه

ذهن خوداگاه یا همون منطق مسئول اعمال ارادی ما هست

اما تمام رفتارهای ما ،انتخابهامون ،تصمیماتی که میگیریم و اتفاقاتی که در زندگیمون رخ میدن ،در کنترل بخشی مخفی و قدرتمند در وجود ماهست به نام "ذهن ناخوداگاه".

برای رسیدن به یک خواسته ، باید اطلاعات و دستورات مربوط به اون خواسته رو وارد ذهن ناخودآگاه مون کنیم و گاهی هم لازم هست برنامه ها و باورهای قبلی موجود در ذهن ناخوداگاه رو تغییر بدیم .

سابلیمینال مسِیج(پیام زیرآستانه ای ) یک موسیقی هست که پیامها و تلقینات لازم برای رسیدن به یک هدف خاص(مثل ایجاد تغییرات در ذهن ، بدن یا تغییر یک رفتار و عادت) داخل این موسیقی پنهان میشن .به شکلی که موقع گوش دادن به این موسیقی متوجه این پیامها و تلقینات نمیشی. این پیامها برای ذهن ناخوداگاه قابل درک هستن. با گوش دادن مداوم به این موسیقی به مرور پیامها و تلقینات وارد ذهن ناخوداگاهت میشن و با پذیرش پیامها توسط ذهن ناخوداگاهت،شاهد ایجاد تغییرات مورد نظرت در ذهن یا جسم خودت خواهی بود.

سابلیمینال یک روش کاملا علمی و تست شده هست و بیشتر از یک دهه هست که در امریکا و اروپا مورد استفاده هست و میلیونها نفر  با استفاده از این روش تونستن به تغییرات دلخواه خودشون رو در ذهن،جسم و زندگی شون ایجاد کنن. جالبه بدونی که اولین سابلیمینالهای صوتی که توسط شرکتهای تولید کننده ساخته شد، روی نوارهای کاست ضبط میشدن و به مشتریان ارائه میشدن.

در حال حاضر  شرکتهای بزرگ در جهان و ایران برای اثربخشی بیشتر تبلیغاتشون،از پیامهای پنهان صوتی و تصویری در تبلیغات محصولاتشون استفاده میکنن .

 

چرا پیامها و تلقینات داخل موسیقی پنهان میشن؟

اطلاعات ذهن ناخودآگاه ،توسط یک نگهبان قدرتمند به نام ذهن خوداگاه محافظت میشه. خودآگاه در حالت عادی اجازه ورود و یا تغییر باورها و اطلاعات قبلی موجود در ناخوداگاه رو نمیده. برای همین بهترین زمان برای القا خواسته به ذهن ناخوداگاه، زمانی هست که منطق و خوداگاه کنار رفته باشه و یا درگیر موضوع دیگری باشه .یکی از بهترین زمانها وقتی هست که در حالت بین خواب و بیداری قرار داریم (حالت الفا) در این زمان خودآگاه تا حد زیادی کنار رفته و میشه خواسته ها مون رو وارد ذهن ناخوداگاه کنیم.

سابلیمینال راحتترین روش برنامه ریزی مجدد ضمیرناخوداگاه،چون زمانی که ما داریم به موسیقی سابلیمینال گوش میکنیم،خوداگاه و منطق با موسیقی مشغول میشه ،و در همین فرصت،پیامهایی که داخل موسیقی پنهان شدن و قابل درک نیستن،به راحتی وارد ذهن ناخوداگاه ما میشن توسط ناخودآگاه دریافت و اجرا میشن

برای هر موضوعی روش همین هست ولی پیامهایی مختص همون موضوع طراحی و ضبط کردم و داخل موسیقی پنهان کردم تا تو به راحتی گوش کردن به یک موسیقی شاهد تحقق خواسته ها و ایجاد تغییرات مورد نظرت در جسم ،ذهن و زندگیت باشی

 

چه مدت طول میکشه تا از سابلیمینال نتیجه بگیرم؟

میزان نتیجه دهی و زمان نتیجه گیری از سابلیمینالها به ذهن هر فرد بستگی داره.هرچه باورهای درون ناخودآگاه فرد در مورد موضوعی که براش سابلیمینال گوش میده،با پیامهای پنهان داخل سابلیمینال،هماهنگتر باشن،نتیجه گیری بهتر و سریعتر هست.

با توجه به اینکه ذهن هر فرد با دیگری مفاوت هست زمان نتیجه گیری از سابلیمینالها از هفته اول تا بیش از 6 ماه ممکنه طول بکشه . اما اغلب افرد به طور میانگین در مدت کمتر از 3 ماه نتایج رو میبینن. تغییرات بدن معمولا بیشتر طول میکشه.

 

چطور باید از سابلیمینال استفاده کنم؟

سابلیمینالهای ساخته شده توسط نوین ساب رو کافیه روزی حداکثر 4 بار (با حداقل 10 دقیقه فاصله) با هدفونهای با کیفیت گوش کنی.بهترین حالت گوش دادن هم در زمان آرامش جسم و ذهن هست.ولی در حال پیاده روی یا انجام کارهای روزمره هم میشه گوش کنی.

به دلیل استفاده از موسیقی های مدیتشین که باعث خواب آلودگی میشن، از گوش کردن به سابلیمینالهای نوین ساب در حین انجام کارهایی که نیاز به تمرکز دارن (مثل رانندگی)خودداری کنید.

 

چند تا سابلیمینال رو میتونم در کنار هم گوش کنم؟

هرچه تعداد سابلیمینالها کمتر باشه نتیجه گیری بهتره. شما تا 3 سابلیمینال رو میتونید در کنار هم گوش کنید

 

آیا در ساخت سابلیمینالهای نوین ساب از فرکانس و امواج مغزی (باینورال، ایزوکرونیک و...) هم استفاده میکنید؟

با وجود تبلیغات گسترده ای که در مورد امواج مغزی صورت گرفته،چون خودم نتیجه ای از امواج مغزی نگرفتم،در سابهایی که میسازم هم به هیچ عنوان از امواج و فرکانسها استفاده نمیکنم. قدرت سابهایی که میسازم فقط به پیامهای پنهان شده درون موسیقی هست.

 

سابلیمینالهای نوین ساب چه فرقی با سابلیمینالهای رایگان داخل یوتیوب دارن؟

با وجود اینکه برخی افراد از سابلیمینالهای داخل یوتیوب نتیجه گرفتن، اما چون این سابها توسط سازندگان خارجی ساخته شدن که مشخص نیست چه دین و اعتقاداتی دارن و با چه هدفی این سابها رو ساختن،به دلیل احتمال وجود پیامهای متفرقه ،توصیه میکنم از سازندگان ایرانی ساب تهیه کنید.

 

قدرت اصلی ساب ،به پیامها و تلقیناتش هست .زمانبرترین و مهمترین مرحله ساخت سابلیمینال ،طراحی پیامها و تلقینات اون ساب هست. پیامهای سابلیمینالهای نوین ساب رو خودم با صرف زمان و وسواس فراوان طراحی و ضبط میکنم و در این راستا چندین استاندارد برای خودم تعریف کردم:

 

1- آیا جملات از کلمات کاملا مثبت ساخته شدن؟

2- آیا جملات کوتاه و به دور از پیچیدگی طراحی شدن؟

3- آیا جملات مطابق یا اصول قانون جذب طراحی شدن؟

4- آیا متناسب با موضوع ساب،پیامها به نحوی طراحی شدن که واکنشها و برون ریزی ها ذهن ناخوداگاه رخ نده یا اثراتش به حداقل برسه؟

5- آیا اصل تسریع و تداوم نتایج در طراحی پیامها رعایت شده؟

 

در نهایت بعد از اینکه جملات طراحی شده این استانداردها رو پاس کردن ،مرحله ضبط پیامها رو شروع میکنم که اون هم  در ساعت مشخص،با رعایت شرایط محیطی و شخصی خاص صورت میگیره تا سابلیمینال بهترین اثربخشی رو داشته باشه.

برای اینکه سابلیمینالهای نوین بهترین اثربخشی رو داشته باشن،در چند روش ساخت مختلف در کنار هم و همزمان استفاده میکنم یعنی علاوه بر روش رایج ساخت سابلیمینال(افزایش سرعت و لایه بندی تلقینات )از تکنیک CONFUSING هم در کنار سایر روشهای کمک کننده در ساخت سابلیمینالهای نوین ساب استفاده میکنم.

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 87

دیدگاه های کاربران (0)

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ""نویـن‌ سـاب"" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما